ZIUA 4

Ziua a inceput perfect, cu un mic dejun gustos, insotit de un pahar de sampanie albastra, 🙂 pe care cu greu am reusit sa o „rechizitionam” de la turistii rusi care parca s-au nascut cu sampania langa ei.

Fiind fan Ferrari, numai la Formula 1, 😉 ziua promitea, pentru ca am mers in FERRARI LAND. Un super parc de distractii unde chiar poti sa-ti potolesti setea de senzatii tari, avand 2 atractii care chiar iti taie respiratia.

Am ajuns la deschidere si am decis (numai 3 dintre noi) sa mergem la Red Force – cea mai tare atractie din parc: 112 m inaltime si acceleratie de la 0 la 180 km/h in 5 secunde. Ca sa nu mai vorbesc despre urcarea si coborarea pe verticala.

Ce pot sa spun… desi am stat la coada mai mult de 40 minute, cele cateva zeci de secunde cat a durat traseul au fost adrenalina pura. Pleci brusc, simti cum toti muschii fetei ti se aplatizeaza, urci pe verticala si ajungi sus unde parca esti in imponderabilitate. Apoi cobori in viteza drept spre pamant. Mi-a placut asa de mult incat in timpul zilei m-am mai dat de inca 3 ori in el.

Ca sa ne linistim un pic si sa ne rearanjam organele, 🙂 am ales sa intram si in muzeul Ferrari. Aici am avut parte de o scurta istorie a marcii italiene si desigur masini Ferrari.

Ferrari Land Park Salou Spain

Sunt si alte lucruri interesante de facut in Ferarri Land, printre care:

• Flying Dreams – o calatorie in jurul lumii intr-o masina Ferarri GT
  • Racing Legends – conduci virtual o masina de F1 pentru a experimenta senzatia
  • Maranello Grand Race – daca vrei sa te intreci cu cineva, acum e momentul

Am lasat la final a doua atractie ca si intensitate si anume Thrill Towers, 2 turnuri inalte cam de 60 – 70 de metri care iti ofera senzatii unice.

Ferrari Land Park Salou Spain

Free Fall Tower, te urca incet pana sus iar apoi, dupa o asteptare de cateva secunde in care admiri peisajul, experimentezi caderea libera.

Bounce Back Tower, te arunca pur si simplu in sus si simti chemarea gravitatiei cand incepi sa cobori.

Dupa aceasta experienta, daca vrei sa te relaxezi un pic, poti sa mergi la un show de acrobatie…

Ferrari Land Park Show Salou Spain

…sau sa mananci ceva la unul dintre restaurantele din parc. E nevoie de rezervare, ca sa nu stai sa astepti pana se elibereaza un loc.

Si ca sa citez in continuare din acelasi clasic, Rares:

„Al 2-lea parc a fost Ferrari Land. Cred ca multa lume stie expresia “Gasesti un leu la fiecare colt”. In Ferrari Land era “Gasesti un Ferrari la fiecare colt”. In plus era un roller coster care nu era deloc inalt… 🙂 doar vreo 100 metri, unde urcai la un unghi 90 grade. Foarte usor 😉 …eu nici macar nu ma avut curaj sa ma gandesc sa ma dau, dar asta e partea a 3-a.”

Si pentru ca biletul ne permitea sa mergem in aceeasi zi si in PortAventura, am decis spre seara sa facem o scurta plimbare de recunoastere.

Am luat trenuletul din Estacio Del Nord si am facut un tur al parcului…

PortAventura Park Salou Spai
PortAventura Park Salou Spain

Ajunsi in Salou nu am ratat o seara dedicata fructelor de mare, dar nici meciul RomaniaFranta la U21 care, in urma egalului obtinut de noi, ne-a dus in semifinale.