ZIUA 3

A treia ziΒ a fost una foarte asteptata pentru ca trebuie sa recunosc… imi plac la nebunie parcurile tematice si in special montagne-russe-urile.

Am rezervat intreaga zi pentru insula Sentosa. O sa va intrebati ce poti face o zi intreaga pe o insula? Multe πŸ™‚ si nu reusesti sa le faci pe toate.

Este de fapt un mare resort care are hoteluri de lux, plaje, magazine, Universal Studios Park, Madame Taussaud, Aquarium, Ifly, telecabina, coborare cu sania :), Mega Adventure Park, show-uri si multe altele. Din acest motiv, daca vrei sa faci mare parte din ele, iti trebuie macar 2 zile.

Am ajuns pe Sentosa cu Monorailul care se ia chiar din Vivo City Mall. Tot de acolo se ia si biletul. Traseul nu este unul lung, cam 2 km si are in total 4 statii.

Noi am coborat la cea care era langa UNIVERSAL STUDIOS, atractia zilei. πŸ™‚

Se poate ajunge si cu telecabina sau autobuzul, in functie de preferinte.

Si am intrat…

Desi era in timpul saptamanii si ma asteptam sa fie un pic mai liber, ce sa vezi… plin… copii, adulti, mascote si vanzoleala. Fiecare incerca sa ajunga cat mai repede la atractia sau show-ul pe care dorea sa-l vada primul, iar acolo… deja coada. Asta este… Ne-am resemnat. πŸ™‚

Universal Studios Singapore

Adrenalina… in cele 2 Roller Coasters Battlestar Galactica: HUMAN si CYLON. Desi am stat aproape o ora la coada si ne-am intors de vreo 2 ori la lockers (prima oara sa las Go Pro-ul, iar a doua oara monedele din buzunare, πŸ™‚ ca altfel nu puteai intra), senzatia a fost maxima. Supeeer !

Ne-am intalnit si cu Bumblebee… care s-a dat in spectacol… dar si cu Optimus Prime.

Va recomand Transformers The Ride: The Ultimate 3D Battle – foarte reala senzatia: simulator, sunete, imagini, manevre bruste, iar la final ati salvat lumea deci puteti sa va dati si mari. πŸ™‚

Ne-am si plimbat prin parc intre ride-uri…

L-am cautat, dar nu l-am gasit…

Dans, muzica si Betty Boop…

Spre dupa amiaza, cand parcul s-a mai eliberat, ne-am mai dat o data…

Bineinteles ca am fost si la spectacolul de cascadorie : Water World.

Nu a fost si Kevin Costner prezent, dar dupa spusele sotiei erau cateva personaje masculine care il surclasau. πŸ™‚

Ne-am distrat, am ras, ne-am udat… una peste alta, foarte ok.

Daca vreti sa mai vedeti si alte show-uri, va puteti duce la: Lights, Camera, Action sau Shrek 4-D Adventure.

Inainte de a pleca, m-am mai dus o data la Transformers, sa salvez lumea a doua oara, ca sa fiu sigur ca totul este ok. πŸ™‚

Am plecat din parc de nevoie si nu pentru ca nu mai doream sa stam. Dar ne luasem bilet la MEGA ADVENTURE PARK. Am ales Mega Jump (cadere libera de la 15 m) si Mega Zip (tiroliana 75 m inaltime, 450 m lungime si 60 km/h viteza). Si aici adrenalina…

Tiroliana te lasa chiar pe SILOSO BEACH, iar de acolo te poti duce spre PALAWAN BEACH unde vei gasi si cel mai sudic punct al Asiei Continentale.

Este un turn de observare in care te poti urca sa faci poze.

Incepuse sa se lase seara si vroiam sa ajungem si la SILOSO FORT & SKY WALK, asa ca am luat un mini trenulet, care te plimba prin diferite puncte ale insulei.

In statie ne-am intalnit si cu o mogaldeata asiatica. πŸ™‚

Am trecut si pe langa Merlion-ul din Sentosa (jumatate leu, jumatate peste)…

Si am ajuns… Poti sa urci cu liftul (pana la ora 20) sau o iei pe scari si ai ceva de urcat. Din pacate, fortul deja se inchisese si ne-a ramas numai sa admiram privelistea de pe Skywalk…

Dupa, am luat-o la pas spre partea centrala, pentru ca la ora 20 incepea un alt show: CRANE DANCE – foarte original… Doua macarale indragostite, muzica si lumini… Il recomand. πŸ™‚

Am mai ramas prin zona si am dat peste β€žraiul” dulciurilor… Nu puteai sa rezisti sa nu gusti ceva… pur si simplu gaseai toate tipurile de ciocolata sau bomboane (exagerez un pic πŸ™‚ ).

Mie, sigur mi se potriveste…

Iar pentru doritorii de senzatii tari, puteti sa incercati si…

Intre Sentosa si Vivo City Mall este o zona de promenada, unde seara te poti relaxa la una dintre terasele de acolo, sa asculti muzica si sa bei un vin bun.

Vivo City Mall

Asa cum am spus, Sentosa nu este o destinatie numai pentru o zi, pentru ca am fi vrut sa facem si coborarea cu sania si bineinteles sa stam la plaja. Dar, asta este… data viitoare.