ZIUA 2

O noua zi… Servim repede micul dejun si o luam din loc. Partea forte buna in Singapore este ca transportul public (ca este bus sau metrou) acopera toate zonele. Ne-am cumparat un pass de 3 zile (calatorii nelimitate), asa ca am luat un bus si ne-am dus in China Town.

DA, IMI PLACE SA β€žTRAVELESC”

Tocmai ce fusese Anul Nou chinezesc cu 2 saptamani inainte, asa ca in oras inca gaseai zone decorate si… bineinteles era plin de rosu.

Primul obiectiv a fost THIAN HOCK KENG TEMPLE – cel mai vechi templu chinez din Singapore.

Wishing bells – se spune ca daca tragi clopotele ti se indeplineste dorinta pe care ti-ai pus-o

Pentru ofrande

Zona este foarte frumoasa iar imbinarea casutelor cu zgarie norii este una placuta ochiului.

Asa cum spuneam, traditiile chinezesti se respecta, iar pe drum dadeai peste…

Β

S-au asezat in mijlocul drumului, au oprit masinile (nimeni nu a claxonat πŸ™‚ ) si pentru cateva minute au dat spectacol.

Ne-am continuat drumul…

Cald, cald, cald πŸ™‚

BUDDHA TOOTH RELIC TEMPLE – un templu plin de arta religioasa si istorie, in care se afla un β€œpresupus” dinte al lui Budha si muuult aur.

Langa templu, ce gasim… un mare bazar cu produse specifice, ca doar suntem in China Town. Si mergem mai departe…

Si ajungem la SRI MARIAMMAM TEMPLE – cel mai vechi templu hindus din Singapore.

Ca peste tot, China Town este o zona vibranta, plina de oameni, culori, magazine si restaurante.

Asa cum spuneam, durianul este fructul rege in Singapore. Ori iti place la nebunie, ori iti provoaca greata prin mirosul puternic de β€žsosete purtate prin soare o saptamana”. πŸ™‚ Din acest motiv, nu ai voie sa-l consumi in restaurante sau hoteluri. Noi il incercasem deja in Thailanda, asa ca mirosul care se simtea pe strada nu ne-a mai surprins.

Si a venit pranzul… Este o zona plina de restaurante in care cu siguranta gasesti tot ce iti doresti plecand de la rata, pui, porc si ajungand la fructe de mare gatite in stil asiatic. Toate insotite de uzualul orez.

Am ales rata… Buna ce sa zic… cu sos dulce si bineinteles cu o bere rece locala de 760 ml.

Plecam din China Town cu convingerea ca trebuie sa ajungem si seara cand se aprind beculetele… Si mergem spre centru…

…si admiram cladirile…

…dar si statuile…

Asa cum spuneam, Singapore este un oras verde

Pe drum am vizitat si RED DOT MUSEUM, un muzeu unde designul modern se imbina cu istoria.

Incet, incet, ne apropiem de atractia numarul 1 – HOTEL MARINA BAY SANDS

Marina Bay Sands Hotel Singapore

Unii doar viseaza sa stea la acest hotel πŸ™‚

Stai ca nu intra in cadru… πŸ™‚ (fotografii asian style)

Este un hotel impresionant, care atrage atentia nu numai prin marime si inaltime, (220 m) dar in special prin arhitectura lui. Parca au cocotat o barca pe el. Este atat de mare incat pe langa hotel, are un cazinou, shopping mall, convention center, muzeu, teatru, restaurante si… β€žcireasa de pe tort”, o piscina infinity, lunga de 150 m, chiar pe acoperis.

Arhitectura interioara

Se poate urca pana sus – MARINA BAY SANDS SKYPARK, daca iti cumperi bilet, dar nu ai acces la piscina. Pentru asta, trebuie sa fii cazat la ei. Dar privelistea este Wow. Vezi tot Singapore… 360 grade.

Restaurant in copac πŸ™‚

Infinity pool

Pentru ca nu am reusit in ziua anterioara sa facem SUPERTREE GROVE & OCBC SKY WALK, am ales sa-l facem acum. Si aici trebuie sa-ti cumperi bilet, dar exista si posibilitatea sa-ti iei combo cu Domurile sau cu Skypark.

Copacii sunt facuti pe structura de metal, pe care s-au adaugat plante si luminite. OCBC SKY WALK este platforma ce uneste cei 2 copaci principali. Si de aici poti sa faci poze frumoase…

Asa se planteaza in copaci

Gardens By The Bay Singapore

Metal & plante & lumini

Tot aici, la coborare, am intalnit si acest mic prieten…

Little Child Singapore

Pentru ca mai aveam un templu de vazut, dar picioarele noastre spuneau altceva, am luat metroul. Din pacate la ora la care am ajuns era inchis…

SRI THENDAYUTHAPANI TEMPLE – unul dintre cele mai vechi temple hinduse din Singapore.

Cum ne-am facut norma de temple pentru acea zi, πŸ™‚ am plecat din nou spre centru, spre apa, sa ne racorim. Ce mi-a placut este si ideea arhitectilor orasului de a β€žimbraca” anumite trotuare cu protectie impotriva soarelui si ploii.

Seara este placut sa te plimbi pe langa rau. Sunt o multime de restaurante si terase iar atmosfera este una foarte relaxanta si relaxata.

Binenteles ca ne-am oprit si noi pentru o bine meritata bere asiatica, rece ca gheata.

Sunt doua zone de plimbare: BOAT QUAY si CLARKE QUAY de unde poti sa iei barca pentru un cruise.

Am luat si noi barcuta… Circuitul este unul de aproape 40 minute si te plimba de la Clarke Quay, inspre Flyer, Marina si inapoi. Va sugerez sa luati o barca spre seara in asa fel incat sa prindeti spectacolul din fata Marina Bay, cel despre care v-am spus in ziua 1, dar si sa vedeti cladirile luminate. Este spectaculos…

Singapore

Viteza mareeee…

Seara s-a incheiat cu o masa cu specific indian: pui cu orez si naan (paine indiana). Si un mango lassi…