ZIUA 2

Pentru ziua a doua, imi rezervasem deja o excursie in Phang Nga Bay. Au venit frumos dimineata, la ora stabilita si m-au luat de la hotel. Am mers spre Royal Phuket Marina de unde ne-am imbarcat.

Va recomand ca aceasta excursie sa o faceti cu cei de la BJ Canoeing Tour, pentru ca baietii au fost super ok si funny, iar organizarea de nota 9.

PHANG NGA BAY e o zona foarte frumoasa, in care ai posibilitatea sa alegi ce vrei sa faci: sa innoti, sa faci plaja, sa vizitezi insule, sa faci canoying sau sa te plimbi cu barca.

Se intinde intre sudul Thailandei si insula Phuket si se mai numeste Ao Phang Nga National Parc, fiind caracterizata prin stanci de calcar, roca, paduri de mangrove, insulite si recif de corali.

Am plecat pentru inceput spre insula PANAKΒ in viteza mare cu speed boat…

Insula este cunoscuta pentru lagunele si pesterile sale si bineinteles ca nu am ratat sa mergem la una dintre ele. Cu echipament de protectie. πŸ™‚

Ne-am mai plimbat un pic cu barca in jurul insulei… si am inotat intr-o laguna…

Am plecat spre insula KHAO PING KAN, de unde se putea vedea James Bond Island (Ko Tapu).

Insula si-a luat numele dupa ce aici s-a turnat β€žThe Man With The Golden Gun”. Locul a inceput sa fie vizitat din ce in ce mai mult, iar acum este o destinatie superturistica si aglomerata. Dar intreaga zona este spectaculoasa. In principiu, barcile nu au voie sa se apropie prea mult de ea, fiind protejata.

Khao Ping Kan insa poate fi vizitata si este plina de turisti veniti sa faca poze. Bineinteles ca localnicii nu au ratat ocazia sa deschida o multime de tarabe cu suveniruri. Poti sa mergi si in cealalta parte a insulei, care este la fel de frumoasa.

O ultima poza la plecare… si mergem sa mancam intr-un sat de pescari.

KOH PANYEE, este o mica insula cu 1.600 de oameni, care locuiesc permanent acolo. Toti sunt descendentii unui domn πŸ™‚ Toh Baboo, care a venit cu barca acum 200 de ani din Indonezia in cautarea unui loc unde sa poata ramane. A gasit insula si a intemeiat treptat un sat de pescari.

Desi este stanca, ei si-au construit casele pe stalpi, iar acum tot satul este o imensa casa pe apa. Au scoala, doctor, magazine si moschee.

Sunt chiar si cateva bungalouri care ofera cazare peste noapte. Si–au facut inclusiv un teren plutitor de fotbal in miniatura.

Exista electricitate si chiar internet. Datorita faptului ca sunt izolati, sunt foarte ecofriendly, incercand sa recicleze cat mai mult.

Dupa masa, m-am plimbat si eu prin sat si am ramas surprins de modul in care arata.

Am plecat din Koh Panyee si am mers mai departe spre insula HONG, ca sa facem caiac.

Initial, am crezut ca ne lasa pe noi sa dam la padele, dar m-am inselat. Am avut β€œsofer” si am stat pur si simplu in caiac si m-am relaxat facand poze si filmulete.

Ultima parte a excursiei a fost destinata relaxarii maxime… stat la soare pe plaja insulei NAKAΒ cu o bere si inot in apa marii.

Nu era foarte aglomerat, dar se gaseau cateva domnisoare foarte dragute pe plaja.

Sotia, sa stii ca nu au fost cu noi in barca! πŸ™‚

Dupa o ora si jumatate, ne-am strans lucrurile, ne-am urcat in barca si hai spre casa.

Pe drum, ca sa treaca timpul, baietii de la BJ Canoeing s-au pus pe facut glume si spus bancuri.

Seara, am mers mai intai la o alta piata cu Street Food. Atat de mare era diversitatea de feluri, incat iti era extrem de greu sa te hotarasti ce sa manaci.

Muay Thai este sportul national, asa ca in fiecare oras mai mare din Thailanda au cel putin o sala unde organizeaza meciuri aproape in fiecare zi. Si le promoveaza foarte zgomotos…

Strazile Patong-ului sunt pline de magazine, restaurante, saloane de masaj cu domnisoare sau doamne πŸ™‚ care trag de tine, vanzatori ambulati si song thaew-uri (mini busuri locale) care contribuie la agitatia placuta a oraselului.

Nu am ratat iarasi BANGLA ROAD. Bar langa bar, langa bar, langa restaurant, langa club de noapte… Cred ca pozele si filmele spun totul. πŸ™‚