ZIUA 2

In cea de-a doua zi, ne-am propus 2 lucruri: ZOO si stadionul echipei FC Barcelona – NOU CAMP. Cel mai usor se ajunge la Zoo cu metroul pana in Parc de la Ciutadella, gradina fiind situata chiar in parc. Din punctul meu de vedere, este una dintre cele mai ok gradini zoologice pe care le-am vazut, fiind destul de mare si avand cam tot ce se poate pe uscat si apa.

Ne-am petrecut vreo 2-3 ore plimbandu-ne, razand, facand misto unii de altii si admirand cateva exemplare de mamifere si pasari care ne-au atras atentia.

Play dead

Barcelona Zoo Spain

Tot in zona este si Parlamentul Catalunyei dar si ARCUL DE TRIUMF.

A urmat highlight-ul zilei : FC BARCELONA. Pentru ca fetele nu erau interesate, s-au dus la Muzeul Picasso, iar noi am luat autobuzul catre stadion.

Nu pot sa spun ca suntem fani inraiti (doar fani), dar FC Barcelona este una dintre echipele mari pe care le sustin. Iar stadionul este magnific. Ne-am luat biletele rezervate anterior online si am vizitat mai intai muzeul plin de trofee. Bineinteles ca ne-a crescut un pic self esteem-ul cand am vazut poze cu Gica Hagi si Gica Popescu… πŸ˜‰

Am vizitat cabinele, sala de conferinte si masa presei. Aici senzatia e foarte ciudata; parca ai comenta meciul de pe un bloc. πŸ™‚ Ne-a placut, ce sa zic.

Nou Camp Barcelona Spain
Us Nou Camp Barcelona Spain

Iar la plecare ne-am exersat calitatile de atacati si am incercat sa-i dam cateva goluri lui Ter Stegen (portarul Barcelonei) mecanizat si computerizat. Nu am reusit… Dar la final, ca sa mai indulcim dezamagirea, ni s-a spus ca nici macar Messi nu a reusit sa-i dea gol… deci mai avem sanse. πŸ˜‰Β Β

In timpul acesta, in care noi ne plangeam de mila, in alt colt al Barcelonei, fetele se β€žluptau” cu inghetata, admirau operele lui Pablo Picasso si faceau shopping pe stradute pitoresti. Greu, ce sa zic! πŸ™‚

Am plecat de la stadion si am luat metroul catre PORT VELL, unde doream sa facem o plimbare cu barcuta.

Si pentru o aroganta maxima, am intrat in mall-ul de langa port, unde era magazinul oficial Real Madrid si ne-am facut o poza cu proaspat achizitionatele sepci FC Barcelona. πŸ˜‰

Real Madrid Store Barcelona Spain

Am luat β€žLas Golondrinas” boat tour si timp de 1 ora si ceva ne-am plimbat si relaxat.

Port Vell Barcelona Spain

Port Vell

Rambla De Mar

Plaja Barceloneta

W Hotel Barcelona Spain

Hotel W Barcelona

Turnul Agbar (in forma de ou), a treia cladire ca inaltime din oras

Cazinoul din Barcelona

Torre Jaume 1 – statia intermediara a telecabinei care face lagatura dintre port si Montjuic

Cred ca pe noi ne cautau… πŸ™‚

Dupa atata agitatie, spre seara, am ales sa mergem la un restaurant spaniol chiar pe Rambla.

Jamon La Poma Restaurant Barcelona Spain

Jamon – ti-l taia la fata locului… e si asta o meserie πŸ˜‰

La Poma Restaurant Barcelona Spain

Restaurant La Poma

Si cum dupa masa nu strica inca o plimbare, am mai pierdut timpul prin centrul vechi.

Cathedral Barcelona Spain

Catedrala din Barcelona

Partea de entertainment a fost asigurata de niste baieti care chiar dansau bine si faceau spectacol pe strada.