ZIUA 1

Am ales din nou Spania pentru ca ii promisesem nepotului nostru ca mergem la PortAventura, noi fiind fani ai parcurilor tematice. Am mai fost acolo acum multi ani (cu parintii lui 🙂 ) si acum i-a venit din nou randul.

Rares e un adevarat personaj…

…cu care ne distram continuu iar acum, ca am fost numai noi (matusa, unchiu’ si nepotu’), fara parinti, ne-am rasfatat la maxim (zic eu…). Ne-au insotit alti 2 prieteni ai caror baiat, Radu este forte bun prieten cu Rares, asa ca distractia a fost asigurata.

Am ajuns pe aeroportul din Barcelona

…de unde am luat un shuttle bus cu directia Salou. Am ales aceasta statiune de mare, pentru ca era foarte aproape de PortAventura si asa am putut combina cele 3 parcuri tematice (PortAventura Park, Caribe Aquatic Park si Ferrari Land), cu plaja, restaurantele si shoppingul din Salou.

Ajunsi acolo, dupa ce ne-am cazat, bineinteles ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa ne indreptam catre mare.

Platja dels Capellans

Apa buna, nisipul fin, compania perfecta, berea rece, barcile din larg si cerul un pic innorat ne-au tinut pe plaja toata dupa amiaza pana ce inevitabil ni s-a facut foame.

Am avut noroc si am gasit un restaurant la care mare parte dintre angajati erau romani si am beneficiat de cateva aperitive „din partea casei”. Masa a fost completata de multa sangria si de bucuria victoriei Romaniei impotriva Angliei la Campionatul European de fotbal U21.

Dupa masa am explorat un pic statiunea si faleza. Desi la ora pranzului strazile erau destul de goale si impresia era ca sunt putini turisti, seara ne-am dat seama ca nu era nici pe departe asa… multi oameni pe strazi, magazinele cu suveniruri pline, baruri, restaurante si agitatie.

Daca vroiai sa scapi un pic de „caldura” din oras puteai sa mergi pe faleza, unde totul era mult mai „respirabil”.

Ne-am retras la hotel ca de… eram plecati de dimineata, cu copiii, care bineinteles nu erau obositi, 🙂 dar cand am ajuns in camera, dupa 5 minute…