ZIUA 1

Dimineata devreme, am luat un grab pana in port, de unde ne-am imbarcat pentru o calatorie de 1.30 minute cu un ferry, catre Langkawi. Biletul costa 80 Rm iar calatoria este destul de confortabila.

Ferry George Town - Langkawi Malaysia

Vasul a fost ok iar drumul fara probleme. Am debarcat in orasul Kuah, care este capitala insulei.

Port Langkawi Malaysia

In Langkawi nu exita public bus, asa ca nu ai decat optiunea taxi. Dupa o negociere scurta cu soferul, am luat taxi-ul pana la hotel, hotel aflat langa alta oras, Pantai Cenang (50 Rm). Fiind inca dimineata, camera nu era gata, asa ca am lasat bagajele si ne-am dus sa exploram prin jur. Deja era foarte cald… Hotelul frumos, cu piscina si plaja proprie, sezlonguri si bar la piscina.

Dash Resort Langkawi Malaysia

Ne-am plimbat un pic si pe plaja, care la prima vedere nu m-a prea impresionat. Nu era ca in Thailanda ๐Ÿ˜‰ iar apa marii, mi s-a parut destul de neprietenoasa, avand in vedere ca in acea perioada, erau destul de multe meduze si mini โ€žpiscatoriโ€. Din acest motiv, am preferat si in urmatoarele zile mai mult piscina.

Big Jellyfish Langkawi Malaysia

Se apropia ora pranzului si am inceput sa cautam pe strada principala un restaurant. Avand in vedere ca in acea zona erau mai mult resorturi, restaurantele nu erau asa de usor de gasit. Am vrut sa mergem la un restaurant chinezesc dar ne-a intampinat acest meniu din care am inteles tot… sau cel putin asa am crezut noi ca era meniu, ca prea statea la intrare ostentativ. ๐Ÿ™‚

Chinese Menu Langkawi Malaysia

Nimic in engleza si – desi ne place mancarea chinezeasca – am decis sa gasim ceva unde sa stim ce mancam. Am fost inspirati, pentru ca un pic mai in fata, era un restaurant traditional malaezian. Foarte buna mancarea, iar sucurile de fructe fresh au fost cireasa de pe tort.

Asian Food Langkawi Malaysia

Cand am preluat camera, in pat ne astepta un iepuras (mascota hotelului). ๐Ÿ™‚

Dash Resort Room Langkawi Malaysia

Era si nelipsita sageata ce indica Mecca, directia in care trebuie sa se roage musulmanii.

Am mers la piscina sa ne racorim un pic, unde atractia principala era pisica bronzata, ๐Ÿ™‚ care statea pe margine.

Dash Resort Langkawi Malaysia

Timpul a trecut repede, pentru ca ne-am imprietenit cu o australianca, foarte vorbareata dupa mai multe cocktailuri servite si bucuroasa ca isi sarbatorea majoratul.

Am aflat tot despre ea, unde sta, ce face, unde se duce. ๐Ÿ™‚ De precizat, ca era impreuna cu toata familia, mama, bunica, prietenul mamei, toti bauti… dar veseli.

Foarte placut, cu o bere sau un cocktail la barul din piscina si muzica in fundal.

In fiecare zi la ora 16, aveau si Pool DJ, asa ca atmosfera era clar una de vacanta.

Spre seara, o binemeritata plimbare pe plaja, insotiti de o multime de mini crabi si meduze…

Small Jellyfish Langkawi Malaysia
Sunset Beach Langkawi Malaysia

Si bineinteles, apusul…

Sunset Langkawi Malaysia

Seara, ne-am dus in Pantai Cenang (faci 10 minute cu taxiul) si am mancat la un restaurant chinezesc, daca tot nu ne reusise la pranz.

Daca vrei sa faci si cumparaturi, Night Market-ul este pe tot bulevardul principal.

Night Market Langkawi Malaysia

Zona este declarata duty free, iar in principiu, gasesti lucruri fara taxe. Dar, din pacate, nu prea ai ce alege sau daca cumperi ceva (asa cum am facut eu cu niste papuci Ipanema), te poti pacali (sunt โ€žoriginal replicaโ€), chiar daca vei cumpara de la magazinul oficial. ๐Ÿ™‚ Daca vrei alt fel de shopping, exista chiar si un mall in centrul orasului.

Oricum, seara este placut sa te plimbi printre magazine, standuri de haine, restaurante, ca sa treaca timpul. Sunt si cateva barulete pe plaja, daca vrei sa te relaxezi.