ZIUA 1

Din Salou am ales sa luam trenul catre Barcelona. A fost cea mai buna varianta pentru ca am ajuns pana la Passeig de Gracia, statie foarte apropiata de locul unde inchiriasem un apartament. Am preferat de aceasta data sa alegem apartamentul in locul hotelui, pentru ca locatia era excelenta, in centrul orasului iar pretul super bun. Si nici nu stateam decat 3 zileโ€ฆ Nu este pentru prima oara cand ajungem in Barcelona, deci mare parte din atractii le-am vazut.ย  Dar este prima โ€œdescalecareโ€ a lui Rares si am incercat sa facem un program pe placul lui. ๐Ÿ™‚

Pentru mine, orasul este unul in care imi place sa revin de fiecare data, pentru ca pe langa arhitectura cladirilor si atractiile nenumarate, vibe-ul lui este unul deosebit. Pe langa asta, este situat excelent langa multele statiuni de pe Costa Brava.

Am ales sa mergem mai intai spre Placa De Catalunyaโ€ฆ

Placa De Catalunya Barcelona Spain

…iar de acolo am luat-o la pas prin tot centrul vechi โ€“ Ciutat Vella.

Este o zona care cuprinde mai multe cartiere: Barri Gothic si El Raval, unde ajuta sa te lasi purtat de pasi pe stradute, printre cladiri vechi, biserici, magazine, restaurante. Te plimbi, bei o cafea, mananci o inghetata si tot ai senzatia ca inca nu ai vazut totul. Partea proasta este ca in perioada de vara, orasul este extrem de aglomerat si caldura isi arata coltii.

Am ajuns si la piata cea mai cunoascuta din Barcelona โ€“ LA BOQUERIA. Este incredibila… Atatea produse, mirosuri si culori in acelasi loc si timp… Este una dintre locatiile pe care le vizitam de fiecare data cand ajungem in oras. Nu te mai saturi sa te plimbi pe la standuri, sa incerci sucurile de fructe, diferitele sandwich-uri, dulciurile si bineinteles โ€žcireasa de pe tortโ€ – Jamon-ul spaniol.

La Boqueria Barcelona Spain

Delicios

Tot in zona poti sa vizitezi Basilica De Santa Maria Del Pi, Catedrala, Palau Guell dar si Placa De Sant Jaume, Plaza Del Rey.

Cea mai cunoscuta strada din Barcelona โ€“ LA RAMBLA, te duce de la Placa De Catalunya catre mare. Este o placere sa te plimbiโ€ฆ multe terase, pictori si street artists (multi dintre ei romani) โ€ฆca sa nu mai vorbesc ca pe margine sunt o multime de magazine, daca ai nevoie de ceva sau doar vrei sa te racoresti.

La Rambla Barcelona Spain

Ajuns in port, ai si aici o multime de optiuni: fie decizi sa te urci in Monumentul lui Columb (unde daca ai norocul sa bata vantul simti ca te inclini intr-o parte sau alta ๐Ÿ™‚ ), te duci sa vizitezi Muzeul Maritim, Muzeul de Ceara, Acvariul (il recomand), plaja Barceloneta sau faci o plimbare cu barcuta prin port si pe langa tarm.

Columbus Monument Barcelona Spain

Monumentul lui Columb

Muzeul Maritim

Port Vell Barcelona Spain

Portul din Barcelona si telecabina care face lagatura intre Montjuic si Port Vell

Dupa atata mers, ni s-a facut foame, sete si pofta de vazut un meci. ๐Ÿ™‚ Ca doar urma semifinala de la U21 intre Romania si Germania.

La Taverna De Barcelona Spain

La Taverna De Barcelona

Mancarea a fost cu siguranta mai buna decat scorul de la finalul meciului (4-2 pentru Germania)… dar asta este, nemtii au fost mai buni. Data viitoare…

ย

Food La Taverna De Barcelona Spain

Am plecat spre Placa Dโ€™Espanya sa vedem fantanile si pentru ca mai era vreo ora si jumatate pana la inceperea spectacolului am luat-o pe jos prin El Raval.

Barcelona Spain
Saint Antoni Market Barcelona Spain

Piata Sant Antoni

Worrior Barcelona Spain

Razboinicul luminii

Placa D'Espanya Barcelona Spain

Placa Dโ€™Espanya

Mini Car Barcelona Spain

O varianta buna daca vrei sa te plimbi prin Barcelona

Aveam asteptari mai mari de la spectacolul de apa, sunet si muzica de la Montjuic… dar am fost putin dezamagiti.

Montjuic Fountain Show Barcelona Spain

La intoarcere, am admirat (de afara) doua dintre cele mai reprezentative creatii ale lui Gaudi โ€“ CASA BATLLO si CASA MILA, ca tot erau in drumul nostru.